Mariekeinperu.reismee.nl

Veilig thuis!

Vanavond 19 uur Nederlandse tijd ben ik na 30 uur reizen weer veilig in Nederland geland. Daar werd ik opgewacht door mijn Oranjegekleurde familie en vrieden met een groot spandoek 'Ze is er weer, onze lieve Beer'. Daarna met z'n allen in de touringcar naar Veenendaal om nog een klein tuinfeestje te houden. Wat een ontvangst... het is allemaal als een waas aan me voorbij gegaan, maar wat een heerlijke avond. Alle eer aan God dat het zo goed is gegaan. En wat ben ik een gezegend mens met zulke lieve familie en vrienden.

Nu lekker douchen en slapen.

Tot snel!

Reacties

Reacties

Suusje

Wat heb ik genoten van je meis! Heb zin in onze volgende ontmoetingen. Ik ben God zeer dankbaar dat Hij je weer veilig bij ons gebracht heeft. Slaap lekker lief vriendinnetje! X

Anneke

Heerlijk om je weer gezien te hebben :) Tot gauw! :)

Marianne

Zie je vrijdagavond M!

maaike

He, fijn hoor dat je er weer bent! En dat je een goede reis hebt gehad! Tot gauw!

Henriëtte

hey nicht,
Welkom thuis! Geniet van je familie en vrienden om je heen.
groetjes Henriëtte

Carola

Welkom op de hollandse bodem! Eerst lekker bijslapen en verder genieten van het weer ;) Zie je vast snel!

Groetjes

Leny

Hey marieke,

Fijn dat je weer in de buurt bent en een goede reis hebt gehad!
Nu weer lekker van ons lekkere klimaat genieten.
Ik hoop je snel te zien als je weer een beetje bijgekomen en uitgerust bent.

Liefs,
Leny

Marjan

Lieve Marieke
Welkom thuis ! Fijn dat je een goede reis hebt gehad. Nu lekker bijkomen. Zoals je merkt is de temperatuur ongeveer net zo als Peru. Dat is om de overgang wat makkelijker te maken.
Groetjes,

Marjan

Marloes

Haa nicht,

Welkom thuis! Fijn dat alles goed is gegaan. Ik hoop dat je weer wat kunt wennen in Nederland. Het weer werkt in iedergeval mee!
Hopelijk tot snel!

Groetjes,
Marloes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!