Mariekeinperu.reismee.nl

Veilig aangekomen!

Joehoe, ik ben veilig aangekomen! Een kort verslagje over mijn belevenissen tot nu toe.

Woensdag op donderdag ben ik om 4.30 uur door pa, ma en zuslief Jeanette naar Dusseldurf airport gebracht.Na een bak koffie bij de Starbucks, ingecheckt en zonder problemen door douane gekomen. Ik heb mezelf een paar keer in m'n arm moeten knijpen om te beseffen dat het nu echt begonnen is! De vluchten gingen prima. Gezellig gekletst met wat Nederlanders die ik onderweg tegenkwam en in m'n gebrekkige Spaans, in combinatie met Engels en handen en voeten een gesprekje gevoerd met een Peruaan die naast me zat tijdens de vlucht van Madrid naar Lima. In Lima nog even gezellig met Albert gekletst, die aan dag daarvoor in Lima aangekomen was en deze avond door zou vliegen naar Trujillo. Ff flink doorgelopen (en da's best een uitdaging met een te zware koffer en een backpack) om op tijd bij mijn vlucht naar Chiclayo te zijn. Maar ook dat ging goed. In Chiclayo stond fam. Vaders me op te wachten met de Nederlandse vlag. Een warm welkom! Raar om er dan ineens te zijn! Maar ook wel lekker na ruim 24 uur reizen :-) Nog even gezellig gekletst en wat gedronken in huis en daarna lekker in m'n bedje gedoken. Ik heb trouwens een leuke kamer hier. 'k Zal binnenkort wat foto's plaatsen, zodat jullie m'n paleisje voor de komende maanden ook kunnen bewonderen.
Vannacht heb ik heerlijk geslapen in m'n nieuwe bed en vandaag heb ik een lekkere hangdag. 'k Heb m'n eerste dicteetje al wel vast afgenomen. De kinderen krijgen vandaag namelijk vakantie. Drie weekjes om lekker te wennen, te genieten van de rust en alvast voor te bereiden op het schooljaar.

Zo dit was het even voor vandaag.
We contacten!

Hasta la vista!

Ps: Bedankt voor alle lieve smsjes, mailtjes, berichtjes op Facebook etc. Heel tof om te lezen!

Reacties

Reacties

Lilian

Hoi Marieke,
Leuk om je zo te kunnen volgen! Fijn dat je genoeg tijd krijgt om te kunnen acclimatiseren.
Heb je de kaarten nog gevonden die ik last minute door de brievenbus heb geschoven?
Goed weekend!

Marjan

Lieve Marieke

Fijn dat je goed bent aangekomen. Donderdag in gedachten bij je geweest. Geniet vooral in Peru. Ik geniet van mijn vakantie ! Groetjes,

Marjan

Susette

Heej lieverd!
Wat leuk om je verhaal te lezen! Je bent donderdag behoorlijk vaak in m'n gedachten geweest. Ben heel blij dat je veilig aangekomen bent en dat je het nu al zo naar je zin hebt! Ik ga zo even briefpapier kopen en dan komt de eerste brief in zicht :)
Slaap lekker nog even, zag dat het nu net 5.00 uur is. Spreek je!
Kusjes

Cal

Ha meis, wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Had dat Spaans van jou wel es willen horen na een nachtje zonder slaap hahaha. Nou geniet even van je vrije tijd en dan aan de slag :-) Have fun. dikke knuf Cal

Luuk van Mourik

Ha juf!

Fijn dat u goed bent aangekomen.

Groeten (ook van mijn moeder) Luuk.

manuela

nou jonatin heeft een echte talen knobbel dus die kan je wel helpen

Sharon

Hey Marieke!

Wat spannend allemaal! Je hebt er in ieder geval wel voor gezorgd dat je op alle mogelijke manieren te bereiken/te volgen bent :P Super leuk! Wat fijn dat je kamer je bevalt, dat zal toch je plekje worden om je lekker terug te trekken. Geniet van de drie weken 'vakantie' die je hebt, en daarna drillen die handel ;) Veel liefs, Jesse & Sharon
Ps: sorry dat we niets meer hebben laten horen voor je vertrek!

Daan & Els

Hey Marieke,
Hiep hoi, je bent er! Fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan. Mega, een dictee op de eerste dag... Je zal je maar geliefd maken! ;) Volgende keer krijg je van ons een dicteetje Spaans, oke?!
Succes met wennen!
Liefs van Daan & Els

gerrit

Hoi Marieke,

Mooi dat de reis goed gegaan is. Nu al een dictee? Dat is fanatiek. Succes met acclimatiseren. Geniet van je welverdiende rust. De hartelijke groeten vanuit een regenachtig Scherpenzeel.

Gerrit

Marita

Hoi Marieke,
Wat heerlijk dat je goed bent aangekomen!
Alle goeds toegewenst, maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen daar!!!
groetjes
Marita

Roeland & christine

eey Blok,

Je hebt ons natuurlijk gemist :-) bij je afscheid in t Veen... maar wij waren al aan t genieten van de zon! Nu weer thuis in de herfst van Nederland, willen we je toch nog ff een goede tijd toewensen, Gods zegen/ hulp en geniet er ook van!
gr Roeland & Chrisitne

Elsbeth

Hoi Marieke! Een hele goede tijd toegewenst in Peru, geniet ervan! Wat een ervaring zeg! God bless you! Groet Elsbeth

anneke

hallo Marieke,

ben terug uit Italie en zie je berichtjes en foto's. al een beetje gewend daar? ga er van genieten,

liefs Anneke

Hanneke

Ha Marieke,

Leuk om op deze manier je reis 'mee te maken'. Je klinkt tot nu toe lekker enthousiast! Heel veel succes en het ga je goed!

Liefs,
Hanneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!