Mariekeinperu.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Nog precies 2 weken, dan vertrek ik voor ruim 10 maanden naar het prachtige Peru! 10 maanden om Jonatin, Daniel, Marieneke en Anne Lize, de 4 kinderen van familie Vaders, les te geven en zo voor te bereiden op hun terugkomst in Nederland. Een enorme uitdaging en ik heb er zin in!
Check voor meer informatie over familie Vaders www.familievaders.nl

Morgenochtend nog een paar laatste uurtjes werken op de Bruinhorst. Vorige week hebben zij me al verrast met een geweldig afscheid. Kijk op www.bruinhorstschool.nl voor een leuk fotoverslag.

Nu nog een afscheidsfeestje, wat laatste dingetjes regelen en kopen en dan is het zover. Donderdag 14 juli vlieg ik via Dusseldorf, Madrid en Lima door naar Chiclayo.

Wil je een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op mijn site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mailadres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat je online met me meereist!

Lieve groet,
Marieke

Reacties

Reacties

Patrick Sukkel

Hoi Mariek,

Heel veel plezier in Peru, kom lekker bruin terug ( zoals Dorinda ) Succes daar met lesgeven en andere belevenissen. Groetjes Patrick

Emma

Hey Mariek - heeeeel veel plezier! :D Liefs Emma Giesbers-Radder ;)

Janny Kloosterziel

Dag Marieke,
Het wordt de hoogste tijd dat ik eens reageer. Zo te lezen heb je het goed naar je zin. Het is en blijft een bijzondere ervaring om een periode in je leven in het buitenland te wonen. Hier gaat alles naar wens. eergisteren inspectie bezoek gehad en iedereen was toch wel enigszins gespannen. Maar het eindoordeel mag er zijn. Wij hebben het basisarrangement gehaald. Dit betekent, dat wij gewoon over 4 jaar weer bezoek krijgen en dat de uitslag via internet groen gekleurd is. Dat hebben wij tenminste met z'n allen gered. Met mij gaat het ook prima. Half februari wordt ik weer oma en Henk in mei weer opa. Allemaal erg leuk en gezellig. De weken vliegen voorbij. a.s. Zaterdag komt Sint alweer aan in Nederland met zijn pieten. Daarna, bij wijze van spreken, 3 keer ademhalen en het is alweer kerst+vakantie. Komt de sint ook nog in Peru of doet de fam. Vaders er niets aan? Je zit niet dicht bij de ned. ambassade. In mijn tijd werd het sint gebeuren georganiseerd door de ambassade. Maar ja, je kunt niet alles hebben. Ik zal proberen om eens wat vaker te schrijven. Groeten Janny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!